Buru Daftar Barudak !!!

Laman

Selasa, 24 Desember 2013

Cerita Cinta Horror Ira - Part 2

Hello barudak!!! Hello hello we jiga yang lagi teteleponan yah hih nisebel
lah kalian meni so sweet gitu ngoceh buburu nagih part 2 na. da aku mah
sibuk atuh bukan jiga kalian yang kerjaan nya bobogohan wae, apdet na PM
selamat pagi, selamat siang, selamat malam bari aya kembang bereum di
tungtuna teh,  atuh padahal mah sakalian ajah yah pas bangun pagi osok hayang ngompol kan tah di cebor aja sama kalian atawa di ompolan gitu yah hapenya.. Hihihi lalu DIE eta hape kaburu korslet :'(. Terus mirisna teh saenggeus putus malah anjing-anjingan na pm
ngagogoreng mantan eta. Kalian teh harus segera dewasa atuhlah yah, kalau
kalian siap mencintai berarti kalian teh harus siap tersakiti. anjir keren
gak eta bahasa ya, menang dina tabloid anu tujuh rebuan gening hih.

Gimana eta kabar kalian para fans? Adeuh euy gaya pan aku teh sekarang mah
punya fans. Tong protes kehed bisi di hakan ku aing!!! eh bohong ketang,
aku mah da asli nya baik pisan kata si mamah oge budak pang bageura na. hmmm

Ku aku di doakeun nu can bisa move on jadi bisa move on, nu can bisa maca
jadi bisa maca :’) meh mun maca ieu carita teu pang dibacakeun ku si mamah
pan keteh jiga dongeng sebelum tidurlah, meni ga gaul pisan atuhlah :’(
tapi nu penting mah aku pengen curhat disini lah yah pliss atuh dengerin
geura bisi di sunut itu bibirya meh seksi pas ciciuman nya yah. Muehehehe

Langsung aja yah ke cerita cinta ira nu kamari bersambung tea, teu kudu
banyak basa basi lah bisi di pogo ku budak hatkor, laina kunanaon tapi teu
bisa atuhlah pang ajarkeun lah engke di sogok ku dodol garut sok erek moal?
Enya lah enya budak ayena mah raresepna teh udud we jeung udud ya biar
ngebul nya euy. Hahaha nisebel ah maraneh loba garaya pisan duit menta
keneh ka kolot geu, sarua tapi ketang muehehehe

Ieu lanjutan cerita cinta ira guys :') pantengin yaah uluh anjir jangan di
panteng panteng atuh *mikirkeras omat biasa aja ulah di dagorkeun :( Oke
baca atuh aisia biasa aja hih -_-

balik mengingat ke kisah si dita anu ternyata lebih memilih si lalaki yang
jiga komodo atuhlah kalian jangan banyak perotes da aku mah ngan punya
julukan komodo hungkul jang sieta mah yah? Iyahin ajah~ dan si ira, nya
maksud na teh aku ih kalian meni lieur hufffht. Aku teh memutuskan untuk
menerimanya dengan lapang dada. Jadi buat kalian yang pengen main bola tapi
gak ada lapang, bisa ko main bola di lapang dada aku guys, bunuh saja aku
bunuh, hmmm nah aku teh memutuskan untuk pulang tanpa ada baturan, saat
malam hari tanpa ada matahari bulan benderang seperti genderang mau perang
aku sedang ingin bercinta karena... Kela naha malah nyanyi kalian teh maca
woy maca malah nyanyi deui :'( jangan ada nyanyian yah bisi katagihan.

Lalu dimalam itu aku hanya bisa merenung tanpa si nunung disisi ku,
melangkah tanpa arah. Terbeban dengan segala cobaan. Betapa indahnya saat
aku terluka kau tega bandingkan aku yang tak punya apa-apa. Anjir asa lebay
ginilah yah jiga barudak cinta hih
tapi da bukan lebay atuh da ini mah cuma berlebihan aja biar kata katanya
bisa bikin merinding :( iyah merinding disko lalu joged seeeer :'( tong
nyaan jogged atuh ih bisi jolojol hayang dangdutan.

pas pulang teh aku gak mau pulang kerumah, apa jadinya hati wanita yang
melahirkanku melihat wajahku babak belur karena aku dagorin ke tihang atuh
da galau bebeuls ih :’( aku memutuskan untuk kerumah babaturan yang lagi
nge kost dan ternyata Tuhan mah maha adil atuhlah, ada bidadari geulis
kaluar tina panto kosan, eh maksud teh tina kosan lewat panto kitu guys.
Langsung we aku teh berhenti cicirembayan nya, jadi so maco kitulah, wajah
dijiga buldog keun meh maco gila abizzz. ternyata bidadari ituteh babaturan
pacar nya temen aku atuh gampang pan mau menta pangdeketkeun mayan jang mopon. Hehe

Jangan salah sangka dulu ya guys, move on itu jangan terlalu di dramatisir
kudu teterusan galau nepika kita teh poho sama mantan, tapi cobalah buat
menerima orang baru dina kahirupan maraneh yah yeuh regepkeun bisi aku
leweh deui siah sok :’(

Panggihlah aku jeung babaturan aku nu namana steaven. keren yah ngarana
padahal mah apal aku gen dia teh setiawan teuing sariawan :'( entahlah da
dia teh hayang di panggil steve cenah bieu ngasms bari cacarek pokona teh kieu " lamun aing di sebutkeun di blog sia kudu steave anjier teu nyaho nanaon"
jadi weh kapaksa di tulis ngarana kitu :'( da aku mah rewasan bongan si eta mah sok maledog :'(  muehehe

Aku: steaven... eta awewe saha euy geulis jiga mamah urang
aslina siah steve.. HEH STEVE AISEA GABLAG DENGEKEUN !!

Setiawan : ke deui lah can boga duit ? (Steve ngeluh)

Aku : dasar maneh kolecer :( moal menta duit moal uing mah moal ngan hayang
menta pangdeketkeung jeung sieta nya

Setiawan : ulah ka urang atuh deg menta nyomblangkeun mah ditu we jug ngilu
take me out :'(

Aku : gelut jeung aing hayu setan! moal pang deketkeun ieu teh ? Teu pren ka aing steve, samah steve tega anjiers :'(

Setiawan: ngorok molor.


si steve nyarita lamun ternyata awewe eta oge can bisa move on ti mantan
na, “kadieu oge tadi ngan curhat” kata si steve teh. Aku dengan pede nya
ngagorowok mun aku bisa dapetin eta awewe, ngan kata si steve teh mantan na
ganteng melebihi bengeut aku cenah jauh. Bengeut aku mah jiga squiwerd anu
di spongbob cenah anjir. Kabayang mereun squiwerd nya botak irung ngambai jiga leho suku jiga sapatu menbal anjis aya puul'an.. MARUKAN AING TEH GURITA faaaak :'(
Aku yang tidak terima ambek sagala di baledogan kaca imah si steve, tangkal cau di tenggelan, nepika aya nini-nini ngalewat oge da ku aku mah di pangku trus di tunda di tengah jalan :'( aduh -_- meh apa coba yah eta teh. teuing atulah da aku mah osok gaje muehehehe :'(

"IRAAA ETA NINI AING GOBLOG KADIEUKEUN HIH SIA NYA BEDEGONG”
teriak si steve.

aku dengan pede nya mulai ngadeketan eta awewe tanpa ngapedulikeun nini si steve muehehehe :'( , ngajak nonton terus ngajak makan. Kita mah deket juga jiga yang udah pacaran guys. Aku mah yakin ini cinta sejati anu jiga di film dongeng. Pas malem ka dua minggu kita bersama, aku niat mau nembak si eta awewe, pas udah nganter depan rumah nya aku pegang tanganya sambil menatap matanya. Mata nya ada 2, indah pan yah guys? Geulis lah rambut nya teh jiga yang suka papanasan gening ni koneng jiga jagong rasa balado pedas anjies.. LADAAA :'( Muehehe dan semua kata sudah siap aku melihat dalam-dalam matanya bisi pan ternyata penyihir, hehe hereuy ketang. Atuhda tegang mau nembak ini teh hemmm. Dia melihat ke wajahku, aku melihat ke wajah nya. Lalu…



“Ginaaa! Jangan…”  ada sosok yang menggorowok



Bersambung....
*HORREEE anjiers kaya FTV yah sok aja cobain kamu liat aku, aku liat kamu pasti ada aku di mata kamu meuehehe :'(

2 komentar: