Buru Daftar Barudak !!!

Laman

Jumat, 23 Mei 2014

Cerita Cinta Horror Ira - Part 6 "Gebetan Yang Tertikung"

asalamualaikum barudak :*

oke kita jumpa lagi sama mamang ira muehehehe kalian kangen ga sama aku, engga :| .... PASTI lah apal aing ge :"-(( aku mah mau nulis aselina bingung euy... hayoh aja mesti ngaflasback,, maraneh seuri aing mah ngingeut kanyeuri, apa banget lah what the fuck !!! edaaaan :"-(( ahahahaha

langsung aja yah barudak ini mah kisah terjolimi antara babaturan dan gebetan.. mungkin sebagian dari kalian aya nu geus ngalaman aya nu acan, tah jang nu acan mah sing ngalaman nya, lumayan lurs tambah tambah :"-((

dulu aku teh punya teman dan sekarang juga masih teman, tapi lamun ingeut dimana masa aku di hianatan ku ngaran babaturan mah tetep aja dia teman :"-(( biarlah semuanya menjadi musingkeun "TERMASUK BABATURAN" anyeng baradag yah sereum :"-((

nah awalnya dina carita ieu teh... aku punya babaturan namanya si ahmad.. dia teh punya mantan namanya teh mutia, tah si ahmad sama si mutia teh bobogohan, iya lah bobogohan ga kaya kalian jomblo HIH -_- nah disitu teh mereka emang gak bertahan lama :"-(( da si ahmad na teu baleg lah.. maklum masih labil mah gimana gening, sebuah realita cinta teh cuma sebagai status doang :"-((

nah saat aku muka facebook tibalah pemberitahuan *tirining* mutia ingin menjadi teman anda.. kenapa yah pas ada pemberitahuan teh engga "mutia ingin menjadi pacar anda" :"-(( aselina da mun aya moal nolak :"-((
tah aku komprim weh yah.. tah teu lila biasa lah basa basi kenalan kaya kumaha gening..tah terus dia teh curhat tengtang si ahmad, ya aku teh dengerin weh da ari jomblo mah apa.. kalo gak jadi ladang curhat paling juga jadi ladang gandung  -_- pusing atulah gmana aku aja yang nulis :"-(( tiba tiba aku teh inget ternyata dia teh mantanna si ahmad babaturan aku.. nya tadina mah aku mau niat bogoh tapi gmana da ari namanya syudah urut babaturan mah sok aya era na, kecuali hati yang memaksa :$ :"-((

tah terus aku bebeja sama si ahmad..ngabilangin si mutia curhat ini itu lah intina mah..
tah tapi si ahmad teh malah bilang "sok weh ra dekeutan ku maneh urang mah rido, urang mah apal maneh jiga kumaha, saheunteuna apal ku maneh mah urang bisa nitipkeun" anjiers ahmad ngawariskeun mutia buat aku :"-(( kata aku teh " ah engga ah mad biasa weh urang mah dekeut hungkul.. aya sih hate mah tapi apa atuda aku mah era mad, boga keneh bengeut :"-((( "

udah disitu, aku sama mutia cuma sekedar dekeut aja, dan hanya bisa memendam rasa tanpa tanda jasa :-((

~ ngenyoooot heula udud barudak kaleumkeun :"-((

Nah untuk seketika ada sms masuk ti si Redy "ra dimana ?" aku pun menjawab "di imah aya naon ? " anter lah yuk ...... lah begitu lah kira kira percakapan yang membetekan :"-(( arek teu bete gmana ai kamu, dateng pas ada butuhnya aja :"-((

nah kesininya teh aku sama dia teh ulin yah duaan, tanpa si steave yah..  oke maaf steave kamu tersisih :"-((

di jalan aku sama si dia teh ngobrol aja weh biasa yah basa basi...

seketika aku bertanya :

Aku : bro jeung saha ayeuna didinya ?

Redy : jeung maneh ra :"-((

Aku : anyeng sia teh peka goblogs, masa sia bogoh ka aing, ngarti atuh lah sama apa yang di maksud teh :"-((

Redy : enya atuh enya :(( ayeuna mah teu jeung sasaha ra, ngan aya sih anu dekeut mah, tapi nya kitu weh sebagai ade kaka..

Aku : lah samah ade kaka ade kaka nu ngarana geus aya rasa mah angger weh matak jadi..

Redy : nya eta mah kumaha hate weh..

Aku : nya samah teu konsisten....tanya atuh tanya aing jeung saha kitu aesia :"-((

Redy : JOOOOOOMMBLLOOOOOOOOOOOO ???????

Aku : anyeeeeeeng -______-

~ nah lanjut beberapa menit kemudian... ternyata si redy nanya deui :

Redy : ra ari ka cisalak teh kabelah mana ?

Ira : *aku pun reuwas dan rada ngarenghap... soalna si mutia teh orang cisalak... aku pun ngajawab "naon maneh arek ka si mutia ? "

si redy hanya senyum geuleuh dan so imut :"-(( eeeeeeeeeeeoooooooooooooh -_-

nah setelah tiba aku sama si redy di tempat biasa ngopi..

aku pun masih penasaran dengan apa yang tadi aku pertanyakan tapi malah di balas dengan senyuman..

Aku : ari maneh dekeut jeung saha ? si mutia ?

Redy : ah kitu weh ra dekeut hungkul urang mah, barina oge ngeunah adek kaka euy. ulin ge bebas bisa jeung saha wae....

Aku : enya sih bener oge, tapi mereun aya ari hate mah ?

Redy : ah kitu weh biasa hate mah ra... emang kumaha jelemana ?

Aku : nya kitu weh si eta mah, lucu, bageur anjis euy... mantanna si ahmad da.. aya sih urang ge hate ka si mutia teh reseup euy lucu :** :$

Redy : ooh si ahmad goyobod eta ?

Aku : enyya si eta.. urang ge da ieu keur smsan jeung si mutia ahahahaha :D

Redy : enya da urang ge ieu ekeur BBMan..

aning aning aning NGEUNEUS :"-((

tah tidinya aku teh teu lila balik yah sama dia teh da bete anjis...

nah beberapa hari kemudian aya deui si Redy nga sms, udah aya naon deui si anyeng teh yah :"-((
ai pek teh dia ngan saukur ek ulin katanya teh ka imah aku :"-((
nah tidinya, ngobrol ngobrol we lah seperti biasa, jeung saha ? nya duaan weh aku mah sama dia si redy, da eweuh deui anu sejen mah, tadinya mau ngajak si steave kanu carita ieu teh, tapi da si steave na keur aya halangan :"(( ma aing weh ma aing atuh :"-((

tah tidinya si Redy teh kesarean terus aku teh liat liat hp dia, mimitina mah sih nempoan lagu, terus nempoan poto ai pek teh screenshot pas mereka sayang sayangan :"-(( anjis pak banget lah aku ngeuneus aselina :"-((
tapi saking ku penasaran aku nempo chatnya dia sama si mutia dan emang bener tenyata mereka bener bener jadian "SURVEY MEMBUKTIKAN :"-(( anyiniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing -_-

~ Lanjut ka Part 7 Barudak, burukeun aesia :"-((

Tidak ada komentar:

Posting Komentar